Sider

fredag den 1. april 2011

CuPcAkEs



Tidens trend må helt bestemt siges at være cupcakes, i alle farver og smagsvarianter.
Til min fødselsdag imorgen bliver vi kun nærmeste familie, så de store fondant-kager bliver alt for meget. Jeg har derfor valgt at springe ud i cupcake bageriet og har lavet lyse nøddemuffins og mørke chokolademuffins, i MINI format, begge med frosting af hvid chokolade. Det er første gang jeg laver dem og synes at det var rimelig nemt at gribe an. Jeg har farvet frostingen med pastafarver.
Pynt evt. dine cupcakes med fondantpynt, lavet med små udstikkere.
Rigtig god fornøjelse!



7 kommentarer:

  1. WOW.... jeg vækker lige Prutten, vi kommer NU!!! Nøj, vi glæder os :o) De er vildt flotte :o) <3

    SvarSlet
  2. Heeeeey :o)
    Det lyder som en god plan! Håber også smagen behager, om ikke andet bliver vi da høje af sukker -gg-
    Godt det bliver 18 grader så vi kan komme udenfor og gi den gas efter kagerne, tror det bliver tiltrængt :o)
    Glæder mig vildt meget til i kommer, det bliver så hyggeligt!

    SvarSlet
  3. Hejsa..ser sørme lækkert ud. kig lige forbi min blog og min give-away.
    KH Mia

    SvarSlet
  4. De kager, ser godt nok lækre ud. Sikke nogle farver!!Mums :)

    SvarSlet
  5. Hej Elisa.
    Mange tak, de er super nemme at lave og jeg smider alle opskrifterne herind, så snart jeg er blevet rask igen :o)

    SvarSlet
  6. Hej Anette

    Nej, hvor sjovt - at du også er her i blogverdenen. Men selvfølgelig - du syr jo også. Og dejligt, at du vil deltage i min giveaway - hvis du vinder, er det jo nemt at få tæppet afleveret:-)

    KH
    Laras mor:-)

    SvarSlet
  7. Ja, jeg fandt dig på min søsters blog he he, jeg lavede bloggen sidste år, men har først taget den i brug nu, så den er stadig lidt begynderpræget :o)
    Fik vidst ikke skrevet hvilket jeg bedst kunne lide, det er lidt svært at vælge, de er virkelig flotte!
    Kh. Anette

    SvarSlet