Sider

mandag den 25. april 2011

Jeg skal bare lige..


Tager jeg mig selv i at tænke... hver gang jeg ser mit snit til at pille lidt ved Berninaen. Jeg er efterhånden nået halvvejs med mit sengetæppe, og det kripler i mig for at få det færdigt. Tålmodig ?? er bestemt et ord der aldrig har været brugt i en beskrivelse af mig, jeg er simpelhen så utålmodig at jeg selv bliver sindsyg af det nogle gange, håber at det kommer med alderen.... eller noget... bare det kommer.

Og så skal i da heller ikke snydes for at se den fantastiske Karsecykel!
Vi fik en GRATIS børnepose, da vi var forbi Plantorama i sidste uge, og der lå bl.a. en pose med karse i. Nu kalder vi det Kjærgårdens karse he he.. og det smager fantastisk!
Tænker at cyklen trænger til lidt maling, nogle gode forslag ?



















3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se de færdige tæppe :o) Det er SÅ cool og hold da op et arbejde -s-

    Cyklen skal være turkis :o)

    SvarSlet
  2. Tak, det er dejligt med en søster der har god smag! Det er faktisk rimelig nemt og ligetil, tager selvfølgelig bare lidt tid :o)

    SvarSlet
  3. Griner, jeg er hårdt inspireret af min lillesøster :o)
    Jeps, lige til, ligesom dåbskjolen, lige til, tager bare lidt tid :o)

    SvarSlet