Sider

søndag den 17. april 2011

Mit første patchwork tæppe.

Så blev jeg færdig med mit første maskinepatchwork, og det var egentlig nemmere end jeg havde håbet på. Jeg er allerede igang med de næste, og glæder mig til at smide lidt flere billeder ind på bloggen. Indtil da, må i nøjes med disse.

Vi var også lige ud og nyde det skønne vejr, og har tjekket at ALLE traktorerne er forårsklar. Hvad er det lige der er med drenge og maskiner ??? Nåh ja, det er jo nok bare sån det er...
Håber i alle har nydt weekenden og er klar til påske med sol og afslapning.
Herhjemme glæder vi os til familie besøg hele næste uge. Vi skal nemlig fejre Bandilas fødselsdag nr.2..

Ha en God Påske..





2 kommentarer:

  1. Tak for de søde ord, ja det er helt utroligt hvad man kan gøre med et par eftermiddagsbilleder og et fotoprogram :o)

    SvarSlet