Sider

torsdag den 19. maj 2011

Dem kommer der helt sikkert flere af..

Så er den givet væk og jeg kan stolt vise den frem og sige, SE... den har jeg lavet :o) Som det nok fornemmes er jeg vældig tilfreds med resultatet, og jeg er helt enig med min svigerfar som med det samme sagde: den ser helt royal ud, absolut en prinsesse værdig he he.. Den fine hat er givet til min smukke søster og hun så ganske tilfreds ud da hun åbnede sin gave. Hendes kæreste blev dog lidt bleg da jeg meddelte at det er årets familiefest hat, og ALLE skal have den på så vi kan finde hinanden :o)

6 kommentarer:

  1. Tusind tak :o) den er super fin, og ja, lidt prinsesse er man vel altid <3
    Tror ik du skal være så urolig, din svoger er ganske klar en til sommerhat ;o)

    SvarSlet
  2. Den er så fin, og sikken en smuk indpakning.

    SvarSlet
  3. Hej
    Sikke fine sager - du laver. Melder mig lige som fast læser:-)
    Mvh Jette

    SvarSlet
  4. Tusind tak for roserne, det er altid dejligt når andre synes om det man har lavet! Jeg glæder mig allerede til at sy en til mig selv!

    SvarSlet
  5. Hvor er din kasse blevet flot -s- Og din lille blomst. Du må lære mig, hvordan du gør :o)

    SvarSlet
  6. Det kan du tro jeg skal, vi skal rigtig ha krea-dage når vi flytter, det bliver SÅ fedt... Æsken var forresten til Alma's fødselsdagsgave, hun blev vildt glad for den, den var nemlig fyldt med tøj til Coco (hendes BuildAbear).

    SvarSlet