Sider

onsdag den 25. maj 2011

Efter en god vandretur i blogland til formiddags, faldt jeg over smykkefryd 's indlæg om børnene i Kenya, der lever (eller overlever), deres liv på losepladser. Vi ved jo godt allesammen at det er virkeligheden ude i den store verden, og aligevel gør det lige ondt hver gang jeg ser eller høre om børn, der ikke har det godt. Det skal ikke være nogen hemmelighed at vi ikke trækker de store lønninger hjem her hos os, eller har kæmpe villa mm. Men tilgengæld har vi det rigtig rigtig godt. Vi har tid til hinanden, vores søn er vokset op med Tryghed, kærlighed og tilstedeværelse... noget jeg ønsker for alle børn. Jeg håber at der er andre der vil dele dette link på deres blog, så vi kan få spredt nogle ugler i det danske land, imens vi hjælper børnene i Kenya til at få den barndom alle børn fortjener.

Følg linket og hjælp et barn med 20 måltider, ved køb af en ugle til 30kr.

3 kommentarer:

  1. De er jo simpelthen alt for søde -s- Så jeg har købt min andel :o) Jeg er sikker på, at de vil pynte min troldegren sammen med mine glasflag :o)
    Tak for linket <3

    SvarSlet
  2. Ja ik, er også helt skudt i dem!

    SvarSlet
  3. TAK for linket. Den må jeg også se at få linket til.
    God karma OG superfine ugler....

    SvarSlet