Sider

lørdag den 14. maj 2011

Loppemarked på Kjærgården!


Der har været lidt stille på disse fronter for tiden, for vi går nemlig i flyttetanker.
Vi overvejer stærkt at rive pløkkerne op og køre over atlanten ( eller storebælt -gg-), for at bosætte os tættere på hovedstaden og nær min familie. Det er store tanker efter 6 fantastiske år på Kjærgården og 9år i Århus, men forandring fryder og tiden er ved at være der til et nyt og spændende eventyr. Intet er endnu besluttet, men en ting er dog sikkert... Vi trænger til at sælge ud af alle herlighederne herhjemme. Er der noget der frister er du velkommen til at sende mig en mail på Aliti@mac.com.
Du er selvfølgelig mere end velkommen til at dele dette indlæg med dem du kender.

Kærlige sommertanker herfra.



7 kommentarer:

  1. Hej.
    Jeg kom lige forbi din blog. Er kjolen herover også tilsalg? Den er så flot :o) Hvis den er, hvilken str. og priside´?
    Kh. Lena

    SvarSlet
  2. Hejsa.
    Dejligt du kom forbi :o)
    Kjolen er også til salg og den er str. 8, passer en str. 36/38 alt efter proportioner. Prisen er 1200,- / Nyprisen er 2900,-
    Den er brugt en gang, jeg har billeder med den på, hvis det skulle have nogen interesse :o)

    SvarSlet
  3. Hej. Jeg synes den er super flot, men min mand synes den er for lyserød ;o), så jeg springer fra igen. Held og lykke med salget.

    SvarSlet
  4. Jeg er klart på dine 2 trækasser og den fine hvide kande :o) Jeg sender dig en mail :o)

    SvarSlet
  5. Lena: Mange tak, vil lige tilføje at den er Lilla, billedet snyder lidt :o)

    Heidi Clara: tak for mailen :o)

    SvarSlet
  6. Hej...
    Den tyrkise håndklædeholder...hva skal du have for den?
    Hilsen Kat

    SvarSlet
  7. Hej Kat.
    Den er desværre solgt.
    Mvh. Anette

    SvarSlet