Sider

søndag den 1. maj 2011

Min første hynde til bænken i gårdspladsen.



Så blev hynden til den første bænk færdig, og den har virkelig drillede mig & Bernina. Jeg har sprængt tre maskine nåle pga. hynden og vrisset en del under synningen.. men men men ... heldigvis fik jeg i min galskab også noteret mig, hvordan jeg IKKE gør det næste gang, så det er faktisk lige før at jeg glæder mig til at prøve igen... også kun lige før...

herhjemme byder dagen på konfirmation i gildesalen, syning i stuen, og et styks mand der skal ud og se det der lokalhold spille bold.
Rigtig god søndag til jer allesammen :o)

4 kommentarer:

  1. Nydelig.. Riktig smukke hynder.. Du er bare sk...god. Kram

    SvarSlet
  2. Glæder mig rigtig meget at du kan lide den, det er nemlig her dig og Mor skal nyde jeres Morgenkaffe, hvis i kigger forbi ;o)

    SvarSlet
  3. Det ser altså godt ud. Er sq stolt af dine evner <3 og din stædighed ;o)
    Og Moster, jeg skal nok prøve-sidde hynden for dig :o)

    SvarSlet
  4. He he.. uden min stædighed kom jeg vist ingen vegne :o)
    Og tak for den dejlige ros <3 Hvis der fandtes en pris for verdens sødeste søster, tilhørte den helt sikkert dig!
    Vi glæder os til i kommer og tester hynderne, måske i også vil teste mini-grillen ? skal jo også lige ha lavet nogle familiefestbøllehatte, der er heldigvis god til!

    SvarSlet