Sider

onsdag den 4. maj 2011

Så er der trukket en vinder...

Idag har jeg skrevet ALLE jeres navne ned på fine sedler, blandet dem godt i en skål og trukket en heldig vinder.

Jeg lovede jo faktisk at gøre det igår, men efter et besøg hos lægen og ørelægen med Bandilas senere et sykursus, var jeg simpelhen helt bombet da jeg kom hjem ved 22-tiden.

Så uden at trække pinen vil jeg afsløre at den heldige vinder af min flagranke er:

Med en glad og selvsikker deltager af hele 5 lodder, er den heldige vinder SannePkunst.

Sanne skrev :

Jeg er sikker på der står mit navn på din fine flagranke :) Jeg er med på 5 lodder, men lige nu kan jeg ikke melde mig som fast læser hos dig, så jeg vender lige tilbage imorgen igen:)

Stort tillykke til dig Sanne, Jeg håber at du bliver glad for ranken og at du giver den et hyggeligt hjem :o)

Vil du sende mig en mail på Aliti@mac.com, med din adresse og skriv gerne hvor lang du ønsker den skal være :o)

2 kommentarer:

  1. JUUUBBIIIEEE.... hvor er jeg bare glad:) Øv for dig med din roskilde, håber du snart bliver rask igen. Indtil da kan du se billeder på min blog fra markedet.
    God søndag til dig
    Knus Sanne

    SvarSlet
  2. Hej Sanne.
    Det lyder godt.
    Du må gerne lige sende mig din adresse og hvis du har et ønske om længden på den, så send også det med.
    Mvh. Anette

    SvarSlet