Sider

søndag den 8. maj 2011

Stakkels..

Mig.. jeg har virkelig SÅ ondt af mig selv :o(
For jeg lå med roskildesyge HELE dagen igår, og gik glip af to dejlige tøsers selskab, et spændende forårsmarked og en masse shopping i Odense. Jeg havde virkelig ondt af mig selv igår, så ondt at min søde kæreste besluttet at jeg skulle have min Mor's dags gave lidt før.
Jeg fik en skøn Susanne Schjerning akryl kande, som jeg har snakket Lææææænge om, glæder mig til at tage den i brug til alle de skønne grillaftener :o)


2 kommentarer:

  1. Og vi ville så gerne ha' haft dig med - så trist. Men vi tager revanche :o) Håber at du har det ok igen. Knus

    SvarSlet
  2. Tak søde, Jeg er ved at være ovenpå igen, ( og det er resten af familien også heldigvis), så måske vi skulle satse på deres julemarked, når den tid kommer ? tror måske at det kunne være lidt hyggeligt :o)

    SvarSlet