Sider

onsdag den 1. juni 2011

Jeg er i den 7. himmel..

Idag fik jeg brugt mit gavekort til en skøn spabehandling, som jeg fik i fødselsdagsgave. 0g jeg har fået 1 times luksus fodbehandling. Det var som at være i himlen, det skal der vist ikke herske nogen tvivl om, og ALT omkring butikken og klinikken naturskøn, udstråler en fantastisk ro, renhed og velvære. De smukke lokaler som er dekoreret med naturmateriale er så beroligende at man får lyst til at gå og kigge på alle de lækre produkter de sælger, og der er mange, tro mig. Jeg synes faktisk godt at det kunne være lidt svært at få et overblik over hvad der var hvad og til hvor :o) Men jeg fandt da heldigvis frem til lidt lækkerier der skulle med hjem og testes. Så efter en god spa dag, efterfulgt af shopping, sneg der sig også lidt lækkerier med hjem til Bandilas.

Ps. Er helt skudt i t-shirten fra småfolk, ville ønske at den var lavet som sengetøj!




2 kommentarer:

  1. Nøøøøj, hvor lyder det bare hyggeligt. Glæder mig til, at kunne være med på sådanne dage, hvor den bare står i hygge og velvære :o)

    SvarSlet
  2. MAN SKAL HUSKE AT TILMELDE SIG EMAIL PÅ SINE EGNE INDLÆG -LOL-

    Ja, det bliver da bare det fedeste når vi kan lave spa dage sammen, se tøsefilm og holde syklub. glæder mig, glæder mig glæder mig, du er nok en af de eneste jeg kan tulle rundt med på shoppetur i timevis.. TAK fordi du har så god smag!!

    SvarSlet