Sider

onsdag den 13. juli 2011

Drengebukser.


Efter at have læst om Boys Month hos frk.Turkis, kom jeg til at tænke på alle de mange drengebukser jeg har syet til Milas.
Jeg valgte dengang at bruge resterne til at sy et patchworktæppe til ham, troede det ville være et lille hurtigt sideprojekt... host host.. Men sekskantet tæpper tager jo laaaaaaaaaang tid, så jeg er faktisk stadig igang :D

Jeg synes at der mangler noget god inspiration til drengetøj med knald på farverne herinde,
nogen der kender nogen, der kender nogen ?

Jeg er ihvertfald altid klar på at besøge en drengeblog :0)

9 kommentarer:

  1. Jeg syntes nu du har mange forskellige muligheder i dem du viser. Jeg er helt vild med dem.

    SvarSlet
  2. de er da bare ualmindelig fine dem du har kreeret:)

    SvarSlet
  3. Sikke mange skønne bukser du har syet! Jeg vil gerne lave en "drenge-blog-præsentation" af din blog til Boys Month - vil du selv lave en billedcollage af dine drengeting eller må jeg låne nogle af dine billeder?

    Skal lige have kigget lidt mere på dine fine ting! :)

    SvarSlet
  4. Mange tak for de søde ord, dejligt at i kan lide dem!

    FrkTurkis:
    Det vil da bare være helt fantastisk. Jeg laver gerne en billedcollager til dig, hvor der er et lidt mere blandet udvalg af de drengeting jeg har lavet. jeg har flere drengeting liggende som endnu ikke er præsenteret (på trods af at det er længe siden de er lavet). Men du er også velkommen til at bruge dem der er på siden, det er helt op til dig. :o)

    Har allerede et par ting i tankerne til boys month, det er altså et rigtig fedt koncept!

    SvarSlet
  5. Hold nu op, hvor har du dog lavet mange :D Bliver jo helt misundelig -gg- kunne godt have brugt mere end halvdelen. Syntes altid jeg er bagud med bluser og bukser til Prutten -s- God gået søde du.

    SvarSlet
  6. Det er faktisk lidt vildt når man tænker på at han kun lige er blevet 2 år, og det her er kun et udpluk af dem alle :D

    Men bare rolig, når vi flytter om 2 uger skal jeg nok sørge for at min nevø har bukser nok, hvis bare han står model og moderen levere lidt stof!

    SvarSlet
  7. Det er helt vildt -g- Men jeg har en velklædt nevø :D Og hvis du laver bukser til ham, er jeg slet ikke i tvivl om, at gerne går catwalk for sin moster :D Evt. med en græshest i hånden :D (og moderen leverer mere end gerne -g-)

    SvarSlet
  8. Det er en aftale, glæder mig til at lave noget til ham!

    SvarSlet
  9. sikke nogle skønne bukser! Kh viola

    SvarSlet