Sider

onsdag den 6. juli 2011

Evigglad, Andrea, Traktor, Ugler og barbapapapa, Hvilken mon han vælger ?



Vi har hygget herhjemme med lidt cupcakes pynt, til Milas sidste dag i vuggestuen. Han synes selv at det er rigtig sjovt med kager der ligner hans yndlingslegetøj, så jeg glæder mig til at se de andre børn, når de ser kagerne. Tror det bliver chokolademuffins med myntecreme, serveret med lidt boller og frugt på fredag. Det bliver mærkeligt at gå derfra og så aldrig skulle tilbage, specielt fordi vi først flytter om 3 ugerstid, så vi kommer jo forbi vuggestuen dagligt.. Men Milas er glad for at være hjemme for tiden, så tror ikke han har noget imod et par fridage.. eller 30..


Og imens jeg sidder her og skriver på dette indlæg, kommer vores glade postmand med armene fuld af pakker.. it's my lucky day.. lidt mere stof til tæppet, nu kan jeg vist snart se en ende på det..

3 kommentarer:

  1. Årh hvad... jeg husker bestemt ikke at vores mor lavede sådanne kager til børnehaven, da vi stoppede -gg- Men fair nok, hun brugte tiden på at tage sig af os :D Så må vi lave kager til hende -s-
    Super flotte kager :D Kunne godt bruge dig om et par timer, når jeg skal lave roser osv. :D
    Knuuuuuus

    SvarSlet
  2. Sir du at jeg ikke tager mig af mit barn ? -gg-
    Synes bestemt du skal lave hende en kage, hun bliver garanteret glad og det gør Moster også!

    SvarSlet
  3. ha ha ha, nej mit gudbarn har det godt, det lyser ud af ham :o) Men nu skal jeg igang med en bryllupskage i morgen, så de må få en anden dag :o)

    SvarSlet