Sider

fredag den 15. juli 2011

I august måned har jeg valgt at deltage i udfordringen Boys Month hos Frk.Turkis. (indsæt navnet i google, og du kommer til hendes blog). Det handler om at inspirere hinanden og vise alle de skønne DRENGETING der bliver produceret i hele august måned.

Egentlig ikke en svær udfordring, men til gengæld en rigtig sjov en af slagsen. I den anledning har jeg siddet og kigget lidt på hvad jeg har lavet til drengene i familien i løbet af de sidste par år, og har samlet et udpluk til inspiration. Der er mange flere ting i fotomapperne der ikke er kommet med, måske det bliver til en collage mere, For Darth Wader maleriet, stolene, skamlen, gulvtæpperne, bamserne, elefanterne, reolen og alt det andet fortjener også at blive vist frem.


3 kommentarer:

  1. Så enig, så enig :o)Du har været super krea til mine drenge and they love it -s- Måske jeg skulle kigge i mine gemmer, hvad der er blevet krearet -s- Jeg må grave lidt -s-
    Super fed collage -s-

    SvarSlet
  2. God ide, måske vi skal have en kreadag sammen, hvor vi laver drengeting ?

    SvarSlet
  3. Det må være åbningsdagen i Syklubben, tema: Drengeting :o)

    SvarSlet