Sider

mandag den 4. juli 2011

Jubiii... elsker pakkepost!!



















Og specielt når den søde postmand kommer med retrostoffer. Jeg er ved at løbe tør for fat quarters til mit store patchwork projekt, så jeg blev så glad da Helle var så sød at sende mig disse skønne stoffer. Mit tæppe bliver bare smukkere og smukkere... iiiiiihh.. hvor jeg glæder mig til det er færdigt.. Hvis det altså bliver færdigt, for jeg mangler faktisk stadig en del retrostoffer i matchende farver.. har du noget lækkert til salg ? så send mig lige en mail og lad os gøre en god handel :o) aliti@mac.com

4 kommentarer:

  1. Jeg kan desværre ikke lige hjælpe med nogle stoffer. Men sikke da et fantastisk tæppe du får lavet dig :o)
    God dag

    SvarSlet
  2. Ja ik, Jeg er også rigtig glad for resultatet indtil nu.
    Det er sjovt som det bare har sit helt eget liv, og danner nye helhedsindtryk når der kommer flere stoffer til. Tror bestemt ikke det bliver mit sidste tæppe.

    Også god dag til dig :0)

    SvarSlet
  3. Det var da nogle helt fantastiske dejlige stoffer, dit tæppe kommer til at bestå af. Det bliver da et helt vidunderligt tæppe :) Glæder mig til, at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  4. Mange tak, det er altid dejligt at høre at der er andre der synes om mine til tider vilde ideér :o) Jeg har klippet en del her til aften og har nu dobbelt så mange baner som på billedet, og med endnu flere slags stof, det er vist mit hidtil største projekt :D

    SvarSlet