Sider

fredag den 26. august 2011

En dejlig Mand :D


Forleden fik jeg en Mail fra en venindes mand.
Han havde nemlig hørt at hans kone var helt forelsket i Milas' traktorbukser, så han ville høre om jeg ikke ville sy et par til dem, og det skulle selvfølgelig være en overraskelse, for hun vidste ikke noget om det.
Så selvom vi har haft travlt herhjemme med flytning, jobsamtaler osv, kunne jeg altså ikke stå for det, Jeg synes simpelhen det er noget af det sødeste jeg længe har hørt. Kender altså ikke mange mænd der overrasker sin kæreste med håndlavet børneting.

Thomas du er en ener!

God weekend til jer alle :D

2 kommentarer:

  1. Det er så fantastisk, når man træder udover sin egen overbevisning, smag og stil og glæder andre med noget de ved, at de helt og holdent bliver glade for. Sådanne mænd (og kvinder) kan vi godt li :o)
    Godt man har sådan en hjemme :o)

    SvarSlet
  2. Æv jeg var ellers sikker på, at jeg allerede havde kommenteret på denne post. Jeg prøver igen :)

    Tak for de fine ord Anette. Tobias er i bukserne i dag og han ser super smart ud. Går ud fra at Ditte lige smider et billede på Facebook eller noget.

    Knus Thomas

    SvarSlet