Sider

torsdag den 25. august 2011

Gratis byggemand bob i fakta!!


Efter vi er flyttet er Milas blevet rigtig glad for at handle ind. Specielt Fakta (som han kalder Taxa), kan han lide at handle i. Henne i deres ble afdeling havde de nemlig et fint reklameskilt med byggemand bob som han glad hilser på hver eneste dag, når han kører forbi med sin indkøbsvog. Goddag Bob, haft en god dag Bob ? siger han og smiler og går videre.
Men så idag da vi kom forbi, var Bob blevet fjernet. Det var en noget skuffet Bandilas, da han opdagede han var væk, men hurtig som hans mor nu er, skyndte jeg mig hen for at spørge om han skulle smides ud, siden han var flyttet. Den stakkels unge fyr i Fakta kiggede meget mærkeligt på mig, indtil jeg forklarede ham vores lille fakta ritual. Han grinte lidt og overrakte os gratis den fine byggemand bob helt gratis.
Jeg har lagt lidt planer for Bob, skal nok dele dem med jer når jeg er færdig :D

God torsdag til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Hej Anette

    Tak for din hilsen på min blog - vi har det fint her, og alt er også vel i vuggestuen - i dag har de fejret Tobias' 3 års fødselsdag. jeg skal nok huske at hilse:-) Jeg håber, I er faldet godt på plads og at der er udsigt til jobs. Mon Milas er glad for den nye vuggestue? Og ja, sikke en fin byggemand Bob:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Hejsa.
    Vi er så småt ved at fornemme lidt hverdag, hvilket faktisk er rigtig dejligt. Milas starter i vuggestue om en uge, og han er mere end klar efter 7 uger hjemme med sin mor :D Det virker som et rigtig dejligt sted, de har værdierne iorden, madmutter i køkkenet og søde og udadvendte pædagoger, vi kan vist ikke ønske os mere. Nu håber jeg bare at vi snart får et godt job og det rigtig bliver hverdag igen :0)

    SvarSlet