Sider

mandag den 8. august 2011

Lidt til BoysMonth..

Jeg fik den skøre ide (skør fordi jeg ved at min søn HADER at prøve hatte, huer o.l.), at jeg ville sy en sej bøllehat, og så ville banditten helt sikkert gå med den. Jeg lavede først den turkise til ham, men tror i han overhovedet gad og prøve den ??? nææææh nej! Luskede som jeg er, listede jeg mig ind og prøvede om den passede da han sov... og øv øv.. den er desværre lidt for stor :0(
Tænkte så, at hvis jeg nu syede en i hans yndlingsstof (racerbil), ville det helt sikkert blive et hit, og den var knap nok færdig før han løb glad rundt med den på hoved og råbte: fuuuuuuuulde pedal... Men men men.. denne gang lykkedes det mig at lave den lige præcis en halv centimeter for lille... AAAARGH!!!
Så hvis der er nogle der har gode fif til syning af hovedbek
lædning, modtager jeg dem rigtig gerne, vi skal nemlig også ha testet et andet Mønster!

2 kommentarer:

  1. Kik evt på min blog. Der ligger nogle billeder af den bøllehat, jeg lavede tidligere på sommeren til min mindste dreng på 2½ år. Den er fra Elsebeth Gynthers "børnetøj du selv kan sy". Og han har været glad for den:-)

    SvarSlet
  2. Den har jeg faktisk også syet et par stykker af, men kan bedre lide denne model, synes bare at det er lidt svært sådan lige at ramme størrelsen så hatten passer perfekt.

    SvarSlet