Sider

tirsdag den 27. september 2011

De passer til alt!

Det er bestemt ingen hemmelighed at jeg elsker bombibitt's bluser. Jeg gør normalt ikke reklame for alle mulige mærker, men lige de her basisbluser kan jeg simpelhen ikke forstå at jeg ikke ser hos flere børnefamilier.

Bluserne passer simpelhen til alt hvad jeg syer til Milas. Deres farver matcher så godt og bluserne er også fede i sig selv. De er en god basis bluse hvis man vil lave applikationer, og udvalget af farver er jo helt enormt. De holder farve og form, og så kan man vist ikke ønske sig mere til den pris.

Har du noget du køber igen og igen og igen ?


3 kommentarer:

  1. Jeps, bukser hos min søster :o) Og det er total fede bluser, men jeg støder bare aldrig ind i dem, hverken på nettet eller i butikkerne :o( Men når jeg så endelig finder noget, så køber jeg gerne flere farver og størrelser :o)

    SvarSlet
  2. Ja Småfolks tøj, det er bare blødt og lækkert og børnene kan lege i det, uden noget der strammer.
    Til de bukser jeg selv syer er jeg vild med millemalle basic ribbluser, de sidder rigtig pænt og forbliver bløde efter vask og kan også købes i mange farver. Jeg kan bedst lide når der er smal kant nederst på ærmerne ( som nørgaard bluser, synes dog de bliver lidt stive efter vask).
    Mvh Mia

    SvarSlet
  3. Heidi:
    Bukser hos din søster er en god ting :D
    Og ja, det gælder om at købe flere størrelser og farver når man finder dem!!

    Mia: Kender ikke millemalle, må lige se om det er noget for mig!
    Småfolk er også rigtig fine, synes bare de er for dyre ifht. farvekvaliteten, de blir hurtig kedelige at se på. Men formen på dem holder meget bedre efter de er begyndt at komme stræk i :0)

    Moonkids laver også nogle lækre basisbluser, er specielt vild med dem med turtleneck.

    SvarSlet