Sider

onsdag den 28. september 2011

Min ABC ♥


A. Age: 377 måneder... eller 31 år om man vil :D

B. Bed size: 180 X 200 (fordeling 140 til mig).

C. Chore that you hate: Opvasken er værst.

D. Dogs: Drømmer om at få en Corgi en dag.

E. Essential start to your day: Få Milas ud af sengen efter han for 3. gang har råbt: MOOOOOAR!! Jeg lige vågnet!!

F. Favorite color: Gul, gul og gul..

G. Gold or Silver: Bestemt guld, gerne med diamanter i

H. Height: 174 cm i mit pas, men nok nærmere 172 i virkeligheden.

I. Instruments you play(ed): Ingen, desværre, men er stor fan af både guitar og klaver.

J. Job title: Talknuser.

K. Kids: Milas fra April 09.

L. Live: For nylig bosat os i Ejby, har boet de sidste 9 år i Århus.

N. Nicknames: Mommy, Nitti, smukketos osv.

O. Overnight hospital stays: Eneste overnatninger er da jeg brækket mit ben som 14-årig og da jeg fødte Milas.

P. Pet peeves: Jeg blir vanvittig irriteret når folk der vil køre for STÆRKT på motorvejen, absolut skal genere os der foretrækker at overholde hastighedsgrænserne i de inderste baner.
Sidder tit i min bil og ønsker inderligt at jeg var politimand, så jeg ku slå blinket til og susse efter dem med en kæmpe bøde, og måske også det der var værre.

Og så dem der ingen køkultur har, elsker at påpege overfor dem hvor respektløs det er at forsøge at springe over i køen, det gør man altså ikke, ha dog for &#=&(% noget pli.

Q. Quote from a movie:

R. Right or left handed: Venstrehåndet.

S. Siblings: Verdens dejligste søster, (Puslefanten).

T. Time you wake up: 6.00 - Milas tid..

U. Underwear: haves og bruges.

V. Vegetable you hate: Selleri & rosenkål er og blir ulækkert!

W. What makes you run late: kreaprojekter og at jeg aldrig kan finde mine nøgler!

X. X-Rays you’ve had: Kedeligt..

Y. Yummy food that you make: Jeg laver generelt altid god mad, specielt desserterne.

Z. Zoo animal: Pingvinerne er ret sjove, men er vist generalt glad for alle dyrene i Zoo.

Håber at i har lært mig lidt bedre at kende.
Smid endelig en kommentar, så jeg kan komme forbi
og se jeres ABC...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar