Sider

tirsdag den 20. september 2011

næsten som heste..


Der er fuldstændig gået bukser i den herhjemme, syer dagen lang.. bukser, bukser, bukser og atter bukser.. Det tager tid og jeg er altså begyndt at glæde mig til at få tid til at sy noget andet end bukser.

Jeg bruger tit symaskinen som terapi, afledningsmanøvre om man vil, den hjælper mig til at glemme alle de trælse ting man går og kæmper med i hverdagen, lidt ligesom ridning. Når jeg rider glemmer jeg alt omkring mig, og nyder øjeblikket 100%, jeg vil faktisk påstå at det er min absolut yndlingshobby, og desværre noget jeg gør alt for sjældent, for i vores nye hjem på øen er der slet ikke plads til en hest ( Tro mig, har overvejet Pippi-stilen!).

Men men men... jeg er overbevist om, at ude på alle de skønne hestefolde omkring os, står der en bandit til mig, jeg skal bare tage mig sammen og gå ud og spørge, noget der var meget nemmere den gang man var 10 år: Hej, må jeg godt ride på din hest (STORT SMIL) ?? Hmm.. håber at det stadig virker.. Det kunne være så skønt at ride igen.

Milas er også fuldstændig bidt af tanken om at ride, uanset dyreart vi ser, siger han straks: Jeg kan godt ride på den!! Har forsøgt at forklare ham at det kun er heste vi rider på, han er bestemt ikke overbevist, så glæder mig til en dag at kunne tage ham med ud at ride... en eller anden dag.. forhåbentlig snart...

2 kommentarer:

  1. Det er da også nogle lækre bukser - aner at der nogen som er fan af John Deere:-)Hvor har du fået stoffet (lommerne) med JD printet på,som du har syet på de brune bukser? Har en søn som ville bliver overglad for dette stof:)

    SvarSlet
  2. Hej Marianne. Tak for rosen, bliver altid glad når andre synes om mine bukser :0) Stoffet købte jeg i usa i sommers, bukserne er Milas absolut yndlings, hans første ord var traktor og har ikke snakket om andet siden, det er fantastisk at se hans begejstring over de store maskiner.

    SvarSlet