Sider

tirsdag den 13. september 2011

Og så skulle Barbie vist også videre!


For et par uger siden besluttede jeg at jeg skulle klippes.
Altså ikke bare klippes, men virkelig KLIPPES!! Eller forandres om man vil -ss-

Idag kom så den store nervepirrende dag hvor det lange tykke blonde hår skulle af og min fysiske makeover sættes i værk. Det var egentlig ikke fordi jeg var nervøs for om det skulle
blive pænt, For der er kun en frisør der skal klippe mit hår af, og hende har jeg fuld tillid til.
Jeg var mere sådan nervøs for om jeg blev glad for det, altså fik
smilet frem når jeg så mig i spejlet..


Men skridtet er taget og jeg er fuldstændig narcissistisk optaget af mit nye look, jeg roder og piller i det, og kan slet ikke lade det være, det er bare fantastisk!

Har du også overvejet en ny frisure, kan jeg varmt anbefale lige at prøve siden Taaz.com
Der kan man ændre sin frisure, hårfarve og makeup på mange forskellige måder og personligt synes jeg at den er langt bedre en så andre.



3 kommentarer:

  1. Der er da kun et at sige. Du er blevet for lækker.Hammer flot Godt hende Barbie flyttede hjemmefra ;)

    SvarSlet
  2. Hold da op, super smart :). Måske jeg også skulle komme afsted...?
    Kh

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord, de varmer!
    Kan kun anbefale at komme afsted, det er virkelig dejligt at glæde sig til at se sig selv i spejlet, fantastisk!

    SvarSlet