Sider

fredag den 30. september 2011

Personlige postkort..


Jeg har hygget hele formiddagen med hultang, limstift, smukke tapeter, garn og familiefotos.
Stærk inspireret af Sonja med bloggen det blå hus og hendes meget smukke hjerter, fik jeg idéen til de her søde personlige postkort. Glæder mig til at sende dem afsted og høre hvad de heldige modtager synes om dem. Man kan da ikke andet end blive glad af alle de skønne farver ?

God weekend til jer alle!


Ps.
Tror jeg laver Milas fotovæg over sengen om, billederne skal da ha hæklet kanter istedet for hvide rammer skal de ik ? Så det blir lidt a la det her ?


4 kommentarer:

  1. De er alt for fede!! Super god ide med rammerne på væggen og en fin måde at få farver på værelset.

    Måske jeg endda kunne finde ud af lave tilsvarende... :)

    Knus

    SvarSlet
  2. Fine! Dette er en god måte å friske opp med litt farger. Jeg har laget en del kort på denne måten også.
    God helg!

    SvarSlet
  3. DET SKER SÅ FEDT UD! Og ideen blev absolut ikke dårligere af, at bruge dem som rammer.... måske med en tynd magnet på bagsiden, så kan de hænge på køleskabet eller en tavle :o)
    (og det er så nu, man skal se at komme igang..... liiiige, når alt det andet er færdigt -gg-)

    SvarSlet
  4. Elsker det billede hvor du sidder bag Milas og han stor griner <3

    SvarSlet