Sider

onsdag den 19. oktober 2011

Billeder, hygge og travlhed.. vist også kaldet hverdag!

Der er lidt stille her på bloggen for tiden. Jeg er på kursus og har travlt med at nyde Milas så meget som muligt når han kommer hjem fra vuggestuen. Han har virkelig en skøn alder, vi er begyndt at lave kreative ting sammen, og hans gode sprog er bare den bedste underholdning jeg kunne ønske. Han kommer med så mange guldkorn, at jeg knap nok kan følge med.
Igår var vi i svømmehallen for anden gang, og han var ikke til at få ud af bassinet

Og i eftermiddags har vi så set postmand per, spist soft ice, klippet med saks (en aktivitet der åbenbart kan gå en halv time med!!), leget med modellervoks og lavet græskar. Jeg er smadret nu og vil ligge mig over under tæppet og se en rigtig hyggelig film med Kæresten!
Go aften til jer allesammen..
Ps. De smukke lysestager på sidste billede har jeg fået af min søster til vores tøsehousewarming, jeg har slet ikke fået lavet et indlæg fra den aften, den var SÅ hyggelig og skal klart gentages!





3 kommentarer:

  1. Du er så vild :D Total i orden græskar .... men det giver os jo kamp til stregen... vi troede at vi bare skulle lave uhyggelige hoveder, men unger ville jo også have sjove græskar, som nu må vi igang... Tak.... tror jeg nok -gg-
    Og hav en hyggelig kæresteaften, det er så hyggeligt,
    hilsen din søster :o)

    SvarSlet
  2. Tak!! Vi køber nogle flere idag og så skal vi rigtig lave sjove græskar fredag, glæder mig til at se jer allesammen ♥

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine, de græskar!

    KH
    Anna

    SvarSlet