Sider

søndag den 30. oktober 2011

Hyggetid alt inklusiv for under 200,-


Jeg sad igår aftes og ledte efter lanterne på nettet, for jeg synes det er noget af det hyggeligste her i den mørke tid. Men til min store skuffelse, var de ALT for dyre dem jeg ønsker, jeg er ikke så vild med krummelurer og tingeltangel, og slet ikke dem med kryds ind over glasset, så der var jo pludselig lidt mange begrænsninger for at nå målet.

Men så her til formiddag midt i Bilka's havecenter af alle steder, stod disse to helt perfekte enkle lanterner til næsten ingen penge! (50,- & 60,-). Det er jo intet mindre end fantastisk når man finder det man vil ha til billige penge!! Så med pynt, lys osv, blev det under 200kr.
Så nu skal jeg bare lige finde den rette plads..

God søndag til alle!


1 kommentar:

  1. ja, ja...det er ikke altid nettet byder på den billigste pris. Tillykke med kuppet, fik selv lyst til at købe et par :o)

    SvarSlet