Sider

tirsdag den 8. november 2011

Lidt til børnene♥

I forbindelse med projektet - giv det videre - har jeg besluttet at slå et slag for familier med få midler.

- GIV DET VIDERE - går ud på at bidrage med rent og velholdt legetøj. Dette uddeles ved juletid, ved en begivenhed der afholdes af en eksisterende nødhjælpsorganisation i juleperioden.

Det skal ikke være nogen hemmelighed at vi herhjemme køre på en meget stram økonomi, og jeg må stadigvæk trist konstatere at nyuddannet ikke er velkommen på arbejdsmarked, men så må jeg hjælpe dem på en anden måde, og det her er mit bidrag.

Jeg har besluttet mig for at gøre en indsats, og se om jeg kan samle lidt ekstra ind til børnene. Dette vil foregå ved at gøre hele min by opmærksom på projektet gennem opslag I supermarkeder og institutionen.

Så imorgen starter projekt bidrag fra Ejby, og jeg håber at min nye by vil ta det til sig og gi et bidrag!

Er du også blevet lidt nysgerrig kan du læse meget mere på:

www.givdetvidere.com

3 kommentarer:

  1. Super idé :o) Har delt det på min facevæg :o)

    SvarSlet
  2. Har lige læst, at de har lukket for donationer...?? Så ikke flere indsamlinger.... hmmm....

    SvarSlet
  3. Jeg så det godt igår, men har snakket med dem, og de tager imod det dem der har tilmeldt sig har, og jeg måtte gerne donere alt hvad jeg kunne, så sig til hvis du falder over noget sjovt vi skal ha med til børnene :0)

    SvarSlet