Sider

onsdag den 16. november 2011

Projekt Juno er skudt i gang!

Jeg maler og maler og maler!!
Milas nye seng skal nemlig være grøn, og spørg du mig,
bliver den såååååå fin
Oprindeligt skulle den ha været petroliumsfarvet, men jeg fik en skør idé og nu er den altså grøn :0)
Sengen passer perfekt til hans NÆSTEN færdige patchwork, de kommende puder, og et hemmeligt projekt (min skøre idé). Jeg glæder mig sindsygt meget til at dele det med jer, det blir SÅ godt...
Men indtil da må i nøjes med at se sengen og udkastet til puderne, gode ting er nemlig værd at vente på!

5 kommentarer:

  1. Det bliver da så lækkert:) Glæder mig til at se det endelige resultat - og hemmelighederne :O)

    SvarSlet
  2. Tak tak.. det gør vi bestemt også, han har lige "prøvet" sengen imorges, han ville ikke ud -gg-

    SvarSlet
  3. Jeg har en søn der ELSKER alt med traktor på - hvor har du dog fundet det flotte stof?

    SvarSlet
  4. Hej.
    Ja som du kan se på min blog, kender jeg det alt for godt. Jeg købte det i sommers i usa. Skulle det friste kommer der bl.a. traktorpuder til salg i december :0)

    Kh. Anette

    SvarSlet
  5. Uhh så må du meget gerne skrive til mig når de kommer hvis jeg ikke selv lige opdager det :)

    Jeg har selv kun fundet noget med sort baggrund, så der er ikke mange valg muligheder :)

    SvarSlet