Sider

fredag den 2. december 2011

Dengang man ikke var træt...

Sidder og kigger på de gamle julebilleder fra kjærgården, og tænker på dengang man nærmest altid var frisk! Jeg lavede 10 dåser hjemmelavet julekonfekt, og sendte til mine nærmeste i december måned. Og jeg elskede at liste mig ud når sneen var faldet, kl.05.30 om morgen i nattøj og vinterstøvler, bare for at ta de første snebilleder, inden bilerne kørte gennem gårdspladsen.
Der var en ubeskrivelig stilhed og ro, heldigvis noget man aldrig glemmer


Har altså ikke helt samme overskud idag, mon man får det igen ?


3 kommentarer:

  1. Smiler, vi elskede dine chokolader og julekager og fantastiske overskud :) Og ja, overskuddet kommer igen. Men først skal børnene nyde godt af den :) Det føles måske ikke sådan, men du får det 1000 foldigt igen, når de bliver større :) <3 Luv U

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre at i nød alle de lækre chokolader!! og kan du huske klejnerne ? dem tror jeg lige jeg må lave igen -gg-

    Glæder mig til at ha en masse overskud igen en dag, til ALLE vores dejlige børn, også dem der ikke er født endnu ♥

    SvarSlet
  3. Det gjorde vi. Har også store planer om chokolader, julekager osv. men må indrømme, syntes ikke jeg har dage nok at planlægge i. Så tror jeg, igen i år, må skrue ambitioner ned og lade det ligge -s-

    Og det bliver fantastisk, når vi har alle vores børn OG vores overskud ♥

    SvarSlet