Sider

tirsdag den 20. december 2011

Det der shopping..

Det høre altså underligt nok til i december! Vi har sløjfet julegaverne i år, så der har ikke været juleshopping som der plejer. Jeg troede ikke jeg ville tænke så meget over det, men synes faktisk lidt det er noget der mangler. Vi er på ingen måder big spendere herhjemme, men det er som om at storcentre, julemænd med pebernødder, højtalere med julemusik og duften af brændte mandler, efterhånden er blevet en stor del af jule-herlighederne, og det er altså alt sammen lidt sjovere, når man samtidig er ude for at købe de sjove gaver til børnene og de spontane til sig selv :D. Håber at vi kan lave en kombination næste år, så der er lidt af det hele, men indtil da, må vi glæde os med det vi har

Her er lidt af det jeg nåede i weekenden, der er 4 dage til juleaften og stadigvæk gaver der mangler at blive lavet, men men .. mon ikke jeg også når de sidste..


1 kommentar:

  1. Fine Smølfe puder og skøn Ella-perleplade (min datter hedder Ella)

    SvarSlet