Sider

lørdag den 17. december 2011

Sylvanians fra 80'erne...


Genbrug når det er bedst
Efter at vi er flyttet til Sjælland, har jeg set min Mor hver uge, og det er bare SÅ dejligt! I torsdags fik hun den gode ide, at Milas skulle ha mit gamle sylvanian hus.
Det var en rigtig god ide, for jeg har ikke lige fundet et drenget dukkehus. Så jeg var en tur på loftet og vupti, et sødt lille hus til bamse, kylling og ælling. Det er bare så hyggeligt at se ham være helt betaget af mit gamle legetøj.. overvejer nu om hytten skal tapetseres indvendig, men synes egentlig også at det er lidt hyggeligt bare som det er.




4 kommentarer:

  1. Jeps... og du fik det, det år hvor vi holdt nytårsaften med Bente og Bjarne og begrebet "nytårsgaver" blev indført -gg- Super hyggeligt :o)

    SvarSlet
  2. Jeps.. nytårsgave fra Bente & Bjarne.. den bedste ever!

    Og forresten Mormor siger at det var i 87´:0)

    SvarSlet
  3. Ihh! Det havde jeg også, det hus (minus honningbod på taget). Og jeg havde nogle træer til haven og en hængekøje. Bedste legetøj ever!
    Kh. MiA

    SvarSlet
  4. I know... husker godt året :o)

    SvarSlet