Sider

onsdag den 7. marts 2012

GARNPUSHER & IVÆRKSÆTTERMESSE i KØGE C !!!

Jeg drukner i kreaprojekter jeg ikke kan finde tid til. Al min energi bruges for tiden på mit nye arbejde med bl.a. Iværksættermessen i køge, et vildt spændende projekt, der forhåbentlig ender i en rigitg fed dag om et par uger :O)

Men men men, jeg har jo både planer om at strikke, hækle, samt alverdens syprojekter, og ingen af dem er ligefrem nogle hurtig nogen af slagsen, men det kender i jo sikkert alt for godt!

Pt. mangler jeg en god garndame, sådan en som garnlageret i Århus, en med gode priser, stort udvalg og tid til service og vejledning. En der smiler når man kommer, og en der interessere sig for andres projekter.. ja, en som garnlageret Og vigigst af alt, en med fysisk butik, for jeg er simpelhen nød til at pille ved garnet he he..


Kender du sådan en garnbix nær køge ?
Har været hos dem i vestergade, ikke en fantastisk oplevelse, og heller ikke særlig god service, så hvis der er et andet sted jeg kan aflevere mine hårdt tjente penge, lytter jeg spændt :0)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dog typisk, at jeg i årevis har fortalt dig om min fantastiske garndame, også blev hun tvunget til at lukket et år før i rykkede til Ejby :( Jeg har desværre ingen andre gode ideér i ærmet andet end herinde i Valby. Her har jeg to. Men glæder mig til vi skal lave strikkeskole :)

    SvarSlet
  2. Hej,

    Jag jobbar för sajten FindeOpskrifter.dk och försökte kontakta dig men kan inte hitta någon kontaktinfo. Vi såg att du har goda recept i din blogg och vi rekommenderar att du tittar runt på sajten och kikar på "Madblogstoppen".

    Vill du vara med och få dina recept indexerade på sajten så behöver du bara registrera dig på http://www.findeopskrifter.dk/kom-med-i-madblogstoppen och embedda din kod för att mäta statistik så är du med!

    Här kan du se hur många som är med i Madblogstoppen på FindeOpskrifter.dk - http://www.findeopskrifter.dk/madblogstoppen

    Förhoppningsvis kan just din blogg ligga etta på Madblogstoppen!

    Med vänliga hälsningar,

    Senka
    senka@findeopskrifter.dk

    SvarSlet