Sider

torsdag den 26. april 2012

En myte ?

Idag har vi været en lille tur på Roskilde, for at tjekke babyen for misdannelser, og se at alt så ud som det skulle.. Og hvor er det bare en helt fantastisk oplevelse oveni hverdagens tunge og triste kampe, at se sit lille vidunder og høre at alt er som det skal være.
Det var selvfølgelig især sjovt at se det lille banke, de små hjertekamre, hjernen/lillehjernen og de små finger der lå og vinkede :0)
Der var meget bevægelse under scanning, ifht. da vi ventede Milas, og jeg glæder mig endnu mere nu, til at vores lille baby kommer ud til os!

Vi fik også besked om at det sandsynligvis er en lille pige
der melder sin ankomst til September .
Så præcis som manden havde frygtet, skal der nu studeres mønstre til strikket og syet kjoler, og findes stof & garn i orange, gul, pink, lilla, rød, grøn og mange andre lækre farver…
♥♥ Det blir SÅ hyggeligt ♥♥
Jeg drømmer stadig om en af Tusindfryds smukke dukker, må håbe jeg selv kan lave en en dag, for de er simpelthen så skønne ♥
Og hvor er det sjovt med historier omkring hvordan maven sidder ifht. køn.
Rigtig mange har sagt denne gang at det er en "pigemave", og faktisk har begge mine graviditeter passet til myterne.
Milas var en fodbold og denne gang går maven nærmest hele vejen rundt.
Sidst men ikke mindst skal vi selvfølgelig snakke navne herhjemme.. Vi har faktisk allerede hver vores pigenavn, men ingen fælles endnu..
Så forslag er meget velkomne.
Det skal starte med M og passe til Milas

4 kommentarer:

  1. Spændende med en lille pige. Begge mine graviditets maver (og også den tredje jeg render rundt med i øjeblikket) har set ret ens ud, også selv om der første gang kom en dreng og anden gang en pige (vi kendte ikke kønnet på forhånd, og gør det heller ikke denne gang), så jeg tror ikke helt på det med maveform, til gengæld har den kinesiske kalender ramt plet de første to gange. Og så tror jeg på intuitation.
    Jeg nyder at kunne lave pigeting, der er ligesom flere farver, mønstre og muligheder - det er skønt!

    Kæmpe tillykke

    SvarSlet
  2. Tusind tak og i lige måde!

    Og ja, der er bare mange flere krea-muligheder med pigetøj & pigeting, dog synes jeg at det har været positiv udfordrende at finde på drengekreationer, og har stadig masser af ide'er til drenge, der endnu ikke er blevet lavet. Så frygter lidt at med en af hver, kommer jeg aldrig ud af krearummet -gg-

    Men skønt blir det helt sikkert, og jeg glæder mig til at sy i pigefarver!

    SvarSlet