Sider

lørdag den 7. april 2012

Vi Elsker gul ...

På trods af jeg har været syg det meste af min påskeferie, har jeg da nået at lave lidt påskesjov med Milas.

Vi har hæklet gule påskedutter til tv-bænken, lavet et par påske-lanterner og pyntet træet i haven med kyllinger lavet af hamaperler, og så har vi selvfølgelig spist påskeæg!

Han har også haft sidste dag i vuggestuen, og det skulle afsluttes med en påskekage til alle banditterne.

Næste gang vi skal afleveres ham, bliver i børnehaven... puhaaa.. det er altså lidt vildt synes jeg, er heller ikke sikker på at han er helt med på ideen, han har jo kun gået der et halvt år.

Heldigvis rykker 4 andre vuggestue drenge med ind på samme stue, så jeg håber det går godt :0)

Sidst men ikke mindst har vi fået shoppet lidt til haven, så vi er efterhånden helt klar til sommer og grillfester... mangler bare lidt solskin


Puhaaa... det er altså hårdt med påskeferie ....


3 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud :) Dejligt at I har fået været lidt krea i påsken, ovenpå fødselsdagen :) Og dejligt at se, at du fandt dit vattæppe :) Jeg var i 2 Tøfexer for at finde det, men måtte gå forgæves :(

    SvarSlet
  2. I har da nået helt vildt mange hyggelige ting sammen. Hos os har påsken også stået på sygdom. Øv. Og sikke en stor dreng der er klar til børnehave...:-)
    Kh V

    SvarSlet
  3. Det er sjovt som det ser ud af mere end man husker det, når man sætter billeder på :0) Vi nåede jo egentlig en del, trods sygdom. Måske er det bare fordi mit aktivitetsniveau er langt under normalt he he..

    SvarSlet