Sider

torsdag den 12. juli 2012

Lidt barselsforberedelser..

Da jeg officielt går på barsel imorgen, synes jeg næsten at jeg ville lave en lækker kage til mine søde kollegaer. Men al min bagning igår aftes gik fuldstændig i vasken og jeg synes nærmest at det projekt jeg havde i hovedet synes umuligt..

Så jeg tog feje midler i brug, og fik overtalt min dejlige travle søster -puslefanten - til at komme forbi og hjælpe med Kagen, med Milas og alt det andet der synes umuligt når man er rigtig meget gravid :0)

så til aften har vi spist lækkre og sunde tortillas, nogen har drukket sangria og vi har givet den max gas med kagepyntning! Det har været helt fantastisk at kunne lave kage sammen, uden at den ene har 300 km hjem :0)

Så nu glæder jeg mig bare til at servere den imorgen, er for en gang skyld ganske tilfreds med resultatet.






- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar