Sider

fredag den 20. juli 2012

Ny kreaspot...

Testes og gøres klar herhjemme, og jeg må vist indrømme at jeg bygger redde big time for tiden, da vi jo skal have plads til Pinga, som har meldt sin ankomst om 8 ugers tid.

Et lille udsnit af mine krearier har fået lov at indtage stuen, og jeg har allerede testet den nye plads... Eneste kommentar pt. er... Jeg er yderst tilfreds og tapeterne var stadig ualmindelige hyggelige at lege med. Det er blevet til tapetseret rammer, der er klar til en masse gode billeder.

Nu glæder jeg mig bare til uge 31, hvor en hel uge med krea er på programmet, der skal både syes, limes og leges..

God weekend allesammen!







4 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint og hyggeligt ud. Måske jeg skulle rydde lidt op i mit krea hjørne?

    Hilsen Elisabeth http://missionidealvaegt.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ja ik :0), tror det er fordi at det ikke rigtig er taget i brug, og at bogkasserne med stof osv. stadig ikke er på plads he he..

    SvarSlet
  3. 8 uger kan jo hurtigt gå. Hvor er det spændende! :)

    Rammerne ser fine ud! Og kreapladsen også.

    SvarSlet
  4. Marianne: det er lige det jeg tænker, og måske hun kommer før :0)
    Vandet i fingrene har også stærkt meldt sin ankomst, så kreativiteterne er blevet begrænset en del, men der skal hentes bogkasser til væggen over bordet idag, så er spørgsmålet bare, hvilken farve skal de være.. Dejligt med lidt luksusproblemer for en gangs skyld :D

    SvarSlet