Sider

mandag den 23. juli 2012

Pinga's regnbue.


Hæklenålen er kommet på arbejde igen, og jeg er vild med at hækle grannystribes.
Egentlig troede jeg at jeg skulle bruge alle resterne, men nu ender jeg da vist med at købe en masse garn ind, for jeg har jo slet ikke nok på lager.. 

For mig er hækling det mest afslappende håndarbejde, og noget jeg nyder meget når vi kører bil, ser film eller når jeg skal sidde og vente i bussen, hos jordemoderen eller lign.

Strikkepindene er også kommet i brug, men de kræver meget mere koncentration fra min side, og får vist lov at vente til barslen rigtig starter.. 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare flot ud - jeg håber jeg en dag bliver så god til at hækle!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina.

      Tak for de søde ord, det er MEGET nemt at hækle tæppet, hvis du bor i nærheden bruger jeg gerne en halv time på at lære dig det :0)

      Og ellers kunne det være jeg skulle skrive en DIY på to do listen,
      der er efterhånden en del der har spurgt til det.

      God sommer!

      Slet