Sider

tirsdag den 14. august 2012

Afsluttet & Nye projekter...


Et par af mine projekter er blevet afsluttet, og det føles jo helt fantastisk!
Jeg synes aldrig rigtig at komme i bund, og inden det ene er færdigt, er 3 andre begyndt.

Pt. er jeg på barsel, men da Milas har haft hård mave de sidste par uger (pga. projekt blefri), er han hjemme hver 2. dage, og så er der altså ikke mange kreatimer, som jeg jo nok må indrømme jeg havde drømt om :0)

Men jeg har fået syet sengetøjet til lillesøster, med fint pink pipingbånd, og her var jeg virkelig glad for Anna's (laralil) DIY.

Så har jeg startet mit første strikkeprojekt, det blir en sød lille vest, som man ser allevegne, så snart de kølige timer melder sig.

Regnbuerne blir til Vilja's barnevognstæppe, og jeg synes efterhånden at barnevognen er ved at være fyldt, med de skønneste farver.


I vores stue hænger et kæmpe billede af Milas, som jeg nu har fået lavet et passepartout til, i lilla & gul margurittapet, det pynter rigtig meget! 

Skålen var nem og blev en værtindegave til min gode veninde, og flagranken med bl.a. Gargamel & smølfer pynter fint på Milas værelse, den skal dog være lidt længere, så der er allerede et nyt projekt på vej :0)

Min dejlige mand har hængt kreakasserne op, og jeg tror jeg blir nød til at eje en kasse mere, det er så skønt med farver på de hvide vægge :0)


Sidst men ikke mindst, fik jeg afsluttet den fine mappe jeg lavede for nylig. Den har fået fint kantebånd indeni, og er nu klar til at rumme alle Milas tegninger.

Bukserne er et nyt projekt, med pipingbånd hele vejen rundt.
Mere om det senere :0)



7 kommentarer:

  1. Holy crap, og du får ikke lavet noget i din barsel? Kunne være man skulle overveje en barsel mere, så man kunne få kreahygget lidt mere -gg-
    Cool at du har fået afsluttet flere projekter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik, det ser pludselig ud af meget, men det er jo "kun" afslutninger, de har næsten været færdig længe :0)

      Lyder hyggeilgt med endnu en barsel, jeg synes ihvertfald min har været tiltrængt :0)

      Slet
  2. Helt vildt, som du har fået afsluttet og påbegyndt - -tillykke med det. Det er en lise for sjælen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare helt vildt, og nu har jeg vist fået blod på tanden, det er jo skønt som man kan rydde op og gøre brug af lækkerierne, når nu de er færdige! Måske afslutning er min nye trend, manden ville ihvertfald elske det :0)

      Slet
  3. Hvor er det blevet fint lillesøsters sengesæt, jeg har stadig ikke fået syet det jeg har klippet til. måske jeg skulle tage mig sammen ;)

    Har du fået min mail ang. traktor stoffet, ville meget gerne købe det af dig :)

    SvarSlet
  4. hov og forresten ser det virkelig indbydende ud med de fine kasser, ærgerlig jeg ikke har plads her hjemme til den slags ;)

    SvarSlet
  5. Hej Sara.
    Tak for de søde ord, kender godt det med at klippe op, men ikke få syet, har også en del i den bunke, og håber at komme til bunds i den snart!

    Og ja kasserne er jeg virkelig glad for, men de har jo også kostet mig hele mit syrum, som nu skal blive til lillesøsters værelse, så jeg har fået et meget beskedent hjørne i stuen :0)

    Jeg sendte dig en mail retur, måske er den landet i dit spamfilter ? Jeg sender dig lige en ny med mine oplysninger :0)

    SvarSlet