Sider

torsdag den 2. august 2012

Min første af slagsen..

Stærkt inspireret af Line fra Xo Ein Ding, har jeg kastet mig ud i projekt: ikke flere hvide mapper :0)

Mine magasinholdere har længe været tapetseret, men jeg synes bare ikke der er lige så meget fedt tapet, som stof..

Jeg har ihvertfald fået købt ind til projekt stofmapper, og min første mappe er blevet beklædt med det populære eventyrstof, nu skal den bare lige ha kantebånd indeni, og så er den klar til brug..


Milas havde også bukser i eventyrstoffet da han var lille 
og jeg brugte ofte træerne som applikationer..
Sidst men ikke mindst, fik min venindes datter en opslagstavle til værelset :0)

Jeg tror aldrig jeg blir træt af det print, 
og da Milas så mappen, 
stod han med sine store øjne og kiggede på mig, mens han sagde: 
kan du ik huske, at den er til mig mor ? ...

Så nu må jeg vist bare igang med at få lavet resten..

4 kommentarer:

  1. Den er super flot.
    Det stof er meget fint, dejlige farver :-)

    SvarSlet
  2. Ja ik, synes bestemt også det er en af de skønneste fra stof og stil :0)

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet flot! Jeg tror da jeg skal igang med et lignende projekt inden længe!
    Og jeg kan godt forstå du ikke bliver træt af stoffet, det er helst vildt skønt!

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og give away

    Mvh Elisabeth
    http://missionidealvaegt.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. De er godt nok fint, kan godt lig træerne på bukserne :)

    Jeg har sendt dig en mail ang, Dit traktor stof, vil meget gerne købe alle 4 stykker :)

    send mig gerne en mail:
    bournonvillehansen .sara@gmail.com

    SvarSlet