Sider

lørdag den 27. oktober 2012

Når ens lille dreng kommer galt afsted.


I mit indlæg igår viste jeg et stort og lækkert stykke smølfestof, som jeg virkelig virkelig havde svært ved at sætte saksen i. 


Lige indtil min telefon ringede, og jeg fik beskeden at Milas var på vej på skadestuen, med en hånd på størrelse med en tennisbold :0( Han var styrtet på en cykel, og havde fået den ned over sig.
De gange jeg har fået sådan et opkald får jeg altid en kæmpe klump i maven, og det føles forfærdeligt at vide at han er kommet til skade, har slået sig, græder og er ked af det. Endnu værre føles det, når man ikke er den der kan hente ham, trøste ham og køre ham på skadestuen.

Så jeg skyndte mig at finde saksen, og syet straks det dynebetræk med favoritten nr. 1 - Gargamel, som jeg havde lovet ham når nu jeg havde malet smølfesengen over.

Mon ik han sover bare lidt bedre på trods af den hævede hånd...






2 kommentarer:

  1. Øv det var synd for ham. Kender det desværre alt for godt, men lægen siger Oskar har opbrugt sit klippekort nu, så det vælger jeg at stole på(0:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare aldrig sjovt, men satser også på at der blir længere og længere imellem skadestuebesøgene :0)

      Slet