mandag den 19. november 2012

Når jeg blir stor..

Skal jeg vist producere bukser til traktorglade drenge. Synes hele tiden der er noget der mangler at blive syet (måske fordi man køber for meget stof -gg-), og lige pt. Har jeg bare en enorm trang til at komme i bund med projekterne.. 

Idag blev et par bukser og tre puder så færdige, puderne har helt sikkert plads til forbedringer, men bukserne blev helt perfekt, de bedste jeg har syet til dags dato, må hellere skynde mig og sy se sidste par, imens det er frisk i hukommelsen..





Der er selvfølgelig også masser af tid til at hygge med vores lækre Vilja 

2 kommentarer:

  1. troede ikke jeg skulle sige det, men jeg får lyst til en nr. 4, når jeg ser søde Vilja :-)
    Lækre bukser og puderne er da heller ikke til at stå for.
    kh viola

    SvarSlet
  2. Hej Viola, he he Viola var også et navn vi havde på vores navneliste :0)
    Tak for de søde ord, hun er en rigtig charmer og du er bestemt ikke den første der synes at få lyst til flere, dejligt :0)

    Kh. Anette

    SvarSlet