lørdag den 15. december 2012

Kronprinsesse Mary's børn...


Har det, og nu har lille Vilja det også ♥ 
Det smukkeste svøb i alpaca uld. Endnu engang er jeg så heldige at have verdens dygtigste søster, når det gælder strikkepindene. 
På under en måned, tryllede hun det her helt fantastiske tæppe sammen, så hendes lille niece kunne sove lunt hele vinteren. 
Jeg er simpelhen så glad for tæppet, det er det lækreste og blødeste man kan komme om sin lille baby, og så er det noget af det smukkeste jeg længe har set!

Tusind tak Moster, for den smukkeste gave!









6 kommentarer:

  1. Det er bare så fint, min svigerinde lavede også et til os da Oliver var på vej :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik, og så er det bare så dejlig lunt :0)

      Slet
  2. Svar
    1. Og det er endnu smukkere i virkeligheden :0)

      Slet
  3. Velbekommen smukke Vilja <3
    Jeg er glad for, at kunne berige min nevø og niecens liv, med lidt håndværk :)
    Også elsker jeg at glæde deres mor <3
    Elsker jer allesammen <3
    Kys fra Moster <3

    SvarSlet
    Svar
    1. ♥ Vi elsker også dig søde Moster Heidi ♥

      Slet