Sider

fredag den 14. december 2012

Synes faktisk at det er lidt trist...




At tænke på at vi ikke selv skal bruge vores smukke dåbskjole længere. 

Min Søster var så fantastisk dengang vi fik Milas, at hun tilbød at strikke en dåbskjole til os. 

Hun vidste jeg havde det lidt svært med de klassiske, og ingen af os havde en der gik i arv. 

Det blev til den smukkeste dåbskjole jeg nogensinde har set, og derfor synes jeg også at det er lidt trist, at den nu skal pakkes væk, indtil der en dag (forhåbentlig) kommer børnebørn.

Så her kommer lidt af vores dåbsbilleder, synes faktisk det er sjovt at se begge børn i kjolen, de ligner jo virkelig hinanden meget, på trods af kønsforskellen.

               








1 kommentar:

  1. Jeg er glad for, at vi har en kjole i familien, vi kan give videre til vores børn, når det bliver deres tur til døbe vores børnebørn :)
    Og hvor er det sjovt at se dem begge i kjolen <3

    SvarSlet